петък, 29 юни 2018 г.

Review : BODY YOGURT MANGO от THE BODY SHOP ( Бонус ревю на Purifying Glow mask с хималайски въглен )

Здравейте, мили мои!
   Преди няколко седмици The Body Shop стъпиха официално на българският пазар и откриха първите си два магазина в София. С моя приятелка, която е истински фен на бранда и личната и колекция е почти колкото наличностите в магазините им,  отидохме на откриването. Самото откриване не беше нищо особенно, но това, което ми направи силно впечатление е, че бяха направили "предпримиера" на магазина и бяха избегнали това отекчително чакане да се наснимат всички популярни лица на събитието. Разбира се имаше и моменти в които организацията леко издишаше, но като цяло беше прилична.

   
От откриването си закупих един от най-новите им продукти, а именно Йогурт за тяло, като избрах да е с аромат на Манго. Количеството е 200 мл, цената по спомен беше около 17-8 лв.
   
     Консистенцията му е лека, почти гелобразна с много силен първоначален аромат, който е много приятен и те пренася на някое екзотично място под палми и слънце. 

      Йогурта попива много бързо, няма лепкащо усещане, но за съжаление при мен оставя лек мазен филм, което е малко дразнещо, ако бързате и нямате времето това чувство да изчезне. При вечерна рутина нямам проблем с това да оставя този филм. Относно основното му задължение да омекоти и хидратира кожата, аз лично имам нужда от повече, колкото този продукт ми дава. Аромата се задържа около час до два след нанасянето, наистина омекотява кожата, но не я чувствам добре хидратирана в сравнение с други мой любими продукти от бялата козметика. 

   В заключение не бих казала, че йогурта на The Body Shop е разочарование за мен, напротив обожавам аромата му и ще си го използвам докрай, но не бих повторила като покупка.

     
 Както Ви подсказах и в заглавието тук ще вметна и едно кратко ревю на подаръка, който получих към покупката си на откриването, а именно маската им за мазна кожа с хималайски въглен. 
     В стори в Инстаграм Ви споделих, че съм със смесени чувства към маската, но към днешна дата вече имам категорично мнение за нея и бих искала да подчертая, че това кратко нейно ревю е с цел да Ви предупредя за някой специфики. Маската трябва да почисти, да смали порите и да не пресуши кожата. В състава си има хималайски въглен, зелен чай и други. Маската е доста агресивна и ментолова, но аз принципно не съм с чувствителна кожа и за това пристъпих смело към нейното тестване. 
     След първото използване кожата ми изглеждаше наистина почистена, с по-малки пори и като финал на усещането се сдобих с 4-5 доста големи пъпки почти мигновенно, които аз приех като вторичен почистваш ефект, защото реално мръсотията в дълбочина трябва да излезе навън. след 3-4 дни  ( препоръката е да се използва 2 пъти седмично ) отново посегнах към нея и всичко мина добре. Имайте предвид, че в нея има доста едри частици предполагам е зелен чай, които при премахване на маската създават един доста силен пилинг ефект. 
     След второто използване кожата ми се чувстваше много добре, нямаше онзи мигновен ефект с нови попълнения по лицето ми. За съжаление на следващият ден се събудих и цялото ми лице беше в малки пъпчици тип лишии, които много сърбяха и кожата се лющеше. Веднага се заех с тяхното успокоени и посегнах към доброто старо малко чудо - крем Здраве. След два дни нямаше и следи благодарение на цинковият оксид и реших, че трябва да разбера дали този ефект е реакция от маската и я пробвах за 3-ти път и всичко се повтори. 
     Консултирах се и с друга дама, която знам, че в момента я тества и те сподели, че при нея няма такъв ефект. Маската е изключително агресивна и бих искала да Ви предупредя, че трябва да подходите много внимателно при покупката й. Ако не представлява трудност поискайте мостра за да я тествате, защото може да имате същият негативен ефект като при мен. Честно казано ме е яд, защото идеята й много ми допада и е факт, че смали порите ми.

   Бих се радвала да ми споделите в коментарите, ако Вие сте тествали някой от двата продукта. Доволни ли сте? Бихте ли ми препоръчали други продукти от марката, които Вие обичате?


Поздрави,
Silviya Love


За мен е изключително важна обратната връзка от Вас, защото бих желала в блога да има комуникация, за това не се колебайте да се свържете с мен посредством профилите в социалните мрежи и не забравяйте да се абонирате за да мога да Ви информирам за новите публикации.



За връзка с мен : 
E-mail : silviyallove@gmail.com
Instagram : @sissyllove
Facebook : @silviyaloveblog

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Essence ADVENT CALENDAR 2018

Здравейте, момичета!        Категорично адвент календарите са ТОП тренд тази есен и ни подготвят усилено за предстоящите зимни празници. ...