петък, 6 април 2018 г.

#4 Запознайте се със Milena | My Box of Beauty

Здравейте приятели, 
       днес в рубриката "Запознайте се със..." ще Ви срещна с едно момиче, което 88 609 човека приемат за своя близка приятелка, защото тя почти всеки ден ни прави част от своето вълшебно пътуване, част от своето приключение наречено живот. Тя е майка, съпруга, дъщеря, приятелка и един от най-успешните български влогъри в YouTube, за нея каквото и да кажем ще е малко! Тя е Милена от My Box of Beauty!

SL:  Миленка преминавам на "Ти", защото както казах ти си моя близка приятелка! :) Как си? Как върви ремонта?

M: Здравей, първо искам да ти благодаря за милите думи, с които ме представи. Аз се чувствам страхотно, в очакване на пролетта и на новата ни кухня :)
SL: Ти си един от най-успешните български влогъри и това е факт, не е комплимент или теория. Кажи ми тежка ли е короната на това живота ти да е видян в такива детайли над 18 891 654 пъти

M:Ако трябва да съм честна, броят на последователите ми в социалните мрежи е нещо, което не влияе на ежедневието ми по никакъв начин. Youtube  е моето хоби и единственото, което ми носи е куп положителни емоции.

SL: Ти започна като бюти влогър преди около 7 години ( поправи ме, ако греша :) )  от така познатата ни "синя" спалня по време в което да си влогър беше сравнително непозната територия. Как приемаха близките ти това твое начинание, защото днес изглежда, че искрено се забавляват и те подкрепят на 100%?

M: Получих подкрепа от цялото ми семейство още с първото видео, което направих и може би това ми вдъхна сили да продължа, въпреки че по това време всички, които попадаха на клиповете ми ме мислиха за луда.

SL: Имаш две прекрасни деца, но били ги отглеждала в България сега? Какво смяташ, че е основното, което трябва да се промени в системата ни или мисленето ни за да бъдат по-спокойни българските майки и по-щастливи децата им?

M: Обичам България и бих отглеждала децата си там. Това решение обаче зависи от доста фактори и за момента мястото, на което живеем е по-добрият вариант за нас. Има доста неща, които бих променила в българската система, но това е доста дълга тема и не съм сигурна дали няма да отегча читателите с мислите ми по нея.

SL: Искам да ти призная нещо преди следващият въпрос. Преди няколко месеца сестра ми беше на гости ( живее в чужбина ) и решихме да отидем на кино. Естествено преди киното трябваше да хапнем и се отправихме към топлата точка в мола :) Докато си седяхме на опашката зад себе си чувах познат глас, деликатно се обърнах и се ококорих, защото зад мен на опашката бяха Мики, Патрик и Ваши други приятели, при което първият ми въпрос беше "Къде е Миленка?" и започнах да се оглеждам като терорист, първоначалният ми инстинкт ми казваше да отида да го поздравя, но сестра ми ме спря. Напомни ми, че не съм 14 годишна тинейджърка и че той все пак е с близките си и иска да прекара времето си с тях в България, а пък и не знаел, че съществувам :D В крайна сметка се държах като 30 годишна и не отидох да кажа "Здравейте!". Интересно ми е как се чувстваш, когато си дойдеш в България и има такова внимание към семейството ти?
 
M: Сигурна съм, че Мики щеше много да се зарадва, ако го беше поздравила. Ние сме съвсем обикновено семейство и за нас хората, които ни гледат са наши приятели. Винаги сме щастливи, когато имаме възможност да ви срещнем на живо и да си поговорим.

SL: Както споменах ти си майка на прекрасните Браян и Амели и най-вероятно като майка си споделяла в канала си, но какво е отношението ти към ваксините? В България последните години се спекулира доста с тази тема и би ми било интересно да чуя и твоята позиция :)

M:Ваксинирам и двете си деца и смятам, че това е правилният избор.

SL: Кой е най-трудният момент в това да бъдеш майка на две малки деца? Има ли моменти, които ни спестяваш от ежедневието в които просто искаш да станеш и да си тръгнеш или смяташ, че сте намерили златната среда във възпитанието им и те реално да се допълват дали в белите, дали в послушанието това е друг въпрос :D ) 

M: Почти всеки ден има моменти, в които искам просто да си облека мантията невидимка и да изчезна поне за малко. Отглеждането на две малки деца не е лесна задача, но за сметка на това любовта, която получаваме от тях е толкова голяма, че трудните моменти някак минават по между другото. 
 
SL: Искате ли да имате още деца?

M: Да, със сигурност.

SL: Както споменах, ти в началото беше бюти влогър, кажи ми кой е любимият ти грим продукт?

M: Може би очната линия. Винаги се чувствам по-специално, когато си сложа очна линия.

SL: Суетна ли си, Миленка? Колко е важно за теб в очите на Мики да не си  само майка, съпруга, домакиня, а и жена?

M: Не съм особено суетна. Смятам, че съм намерила баланса между това да бъда майка, но в същото време да не се запускам и да не забравям жената в себе си.

SL: Ако имаш възможност да се подпишеш под един единствен продукт, но сама да избереш, кой да е той от всички възможни брандове, кой продукт би избрала?

M: ШОКОЛАД С ЛЕШНИЦИ :D

SL: По-скоро би изгубила всичките си спирали, моливи за очи и продукти за устни, или всичките ти палитри сенки?

M: Не притежавам нито една палитра сенки, така че нямам проблем да ги изгубя  :)

SL: Миленка, ако сега ти дам 1000 лв., който обаче трябва да изхарчиш само и единствено за себе си, какво ще си купиш?

M:  Вкусня вечеря, интересна книга и хотелска стая, в която мога да се наспя.

SL: Преди известно време родителите ти се преместиха да живеят при Вас в Швеция, чувстваш ли се вече цяла?

M: Да! Семейството е най-важното нещо за мен и съм адски щастлива, че родителите ми са близо до мен.

SL: С Мики обичате да пътувате, доста често ни взимаш с Вас на тези пътувания, коя е мечтаната от Вас дестинация?

M: Аз мечтая да посетя Щатите, а Мики Япония. Така, че се надявам скоро да сбъднем и двете си мечти.

SL:  Последната може би година в България се заговори за парите, PR пратките, спонсорирани видеа из бг влог средите, имаше и една доста забавна седмица в която се оказа, че почти всички родни влогъри и блогъри са си закупили любим еднакъв чифт маратонки :) Ти като, че ли се разграничаваш от тази тенденция, а със сигурност имаш достатъчно предложения за партньорства. Интересно ми е дали това е поради по-добре развита програма на YouTube в чужбина или ти имаш съображения да правиш такива чести продуктови позиционирания в канала?

M: Грешно е схващането, че има някакво значение от къде качваш видеата си, парите които един създател печели в Youtube зависят от това, в коя държава се намират хората, кото те гледат. Така, че по никакъв начин не се различавам от всички български влогъри, когато става въпрос за печелене на пари от Youtube. Работя само и единствено с брандове, които наистина харесвам, използвам в ежедневието си и бих препоръчала на близките си приятели. Старая се да се разграничавам от масовите кампании на брандовете, за да не доасждам на последователите си.

SL: Имам един въпрос към Мики, ако разбира се има желание да се включи за кратко при нас, но ми е интересна мъжката гледна точка :) : Какво липсва на българката днес според теб?

Mики :  Повече самочувствие и вяра в собствените си способности.

SL: Миленка, пожелай нещо на прекрасните хора до които ще достигне това интервю :))))

М: Усмихвайте се повече! 









Е, приятели това е Милена :) Същото лъчезарно, откровено и добро същество, което очакваме с нетърпение да изкочи от екраните и да каже "Здравейте, приятели!". За мен беше огромно удоволствие да направим тази виртуална среща и да си поговорим! Желая на Миленка и цялото и прекрасно семейство светли празници, да са живи и здрави и да не спират да бъдат едно цяло! :) 
Ако все пак досега сте живяли под камък (:D :D :D ), можете да последвате Миленка в социалните мрежи : 



Поздрави,
Silviya Love


За мен е изключително важна обратната връзка от Вас, защото бих желала в блога да има комуникация, за това не се колебайте да се свържете с мен посредством профилите в социалните мрежи и не забравяйте да се абонирате за да мога да Ви информирам за новите публикации.



За връзка с мен : 
E-mail : silviyallove@gmail.com
Instagram : @sissyllove
Facebook : @silviyaloveblog




Няма коментари:

Публикуване на коментар

Essence ADVENT CALENDAR 2018

Здравейте, момичета!        Категорично адвент календарите са ТОП тренд тази есен и ни подготвят усилено за предстоящите зимни празници. ...