четвъртък, 21 юни 2018 г.

#8 Запознайте се със Dessytalks

Здравейте приятели,
         днешната ни среща в рубриката "Запознайте се със..." е с една дама, която за мен е от кралиците на българското блог общество, а от известно време завладява и доста успешно влог средите. Съвсем скоро тя стана майка за втори път и дари живот на прекрасният си син Максим, но не спира да ни радва, както от видеата си така и от блога. За мен е привилегия днес да Ви представя Деси от Dessytalks!

SL: Здравей, Деси! Преди всичко искам да честитя повторната радост в семейството Ви! От сърце желая на малкият Максим да е едно здраво и щастливо дете! Кажи ми как си? 
D: Здравей, Силивия, много ти благодаря за изключително милото представяне и пожеланията, много ме трогна. Аз съм добре, благодаря ти, напоследък се подвизавам предимно в Пловдив и се боря с горещините тук :)

SL: За мен лично ти си един от най-успешните български блогъри, както и един от първите, които ме заплениха. Завладяваш с хумор, неподправеност и винаги си откровена. Кажи ми това ли е ключа към доверието и интереса на хората?
D: Изчервих се :) Най-общо казано – да. Считам, че най-важно е човек да се държи естествено, непосредствено, открито и уважително. Никога не съм гледала на канала си в Youtube или на някоя от социалните си мрежи като на „медия“, а по-скоро като на канал за комуникация със сродни души.

SL: Преди около година реши да направиш нова стъпка и реализира първото си видео в YouTube, беше доста плаха, което остави впечатлението у мен, че не си много сигурна в това дали е най-добрият ход и сякаш по-скоро имаше обществен натиск, че именно това трябва да е следващото стъпало за теб. Разкажи ми как взе решението за канала, това ли беше естественият преход от блог във влог и смяташ ли, че влоговете съвсем скоро ще изместят традиционният блог? 
D: Всъщност, не съм усещала натиск да се движа в една или друга посока. Може и да го е имало, но не това ме накара да се  „преместя“ в Youtube. Истината е, че писането на блог, макар и нещо, което ми е допадало, никога не е било точно „моето нещо“. Още от първите години на сайта за видеосподеляне, бях от най-верните фенове. От времето, в което видеата се снимаха с нискокачествени камери, никой не правеше милиони от реклама и всичко идваше от страстта и интереса към дадена тема, искам да имам свой канал. Причината да не стартирам с видеа от ден 1 беше, че ми трябваше кураж и явно блога беше това, което ми даде нужната увереност. Факт е, че влоговете в момента са в своя апогей, но не мисля, че блогът ще умре – хората са различни и винаги ще се търси и едното, и другото.

SL: Обещавам да си говорим и за козметика, но много ми липсва рубриката ти "Темата на Деси", за това се възползвам от възможността :) Деси има ли хейтъри в канала ти? Как се справяш с това поведение на хората и допускаш ли го близо теб или по скоро го игнорираш?
D: Странно, дори за самата мен, но не бих казала, че съм се сблъсквала с истински хейтъри. Далеч съм от мисълта, че всички харесват това, което правя, а и никога не съм се стремила към подобно нещо, но съм много щастлива, че критиките, които получавам, са винаги продиктувани от добри намерения и винаги са поднесени интелигентно и умерено. „Темата на Деси“ е рубрика, за която получавам много въпроси и със сигурност нейното време не е приключило. Засега е на пауза, защото правенето на тези видеа изисква голяма инвестиция на емоции и енергия. Старая се да съм много внимателна в избора на теми, тъй като канала се гледа от хора на всякаква възраст и не ми се иска да изпращам необмислени послания.

SL: Ти си умна и красива жена! Като едно малко бижу с красиви сини очи. няма нищо по-логично от това до теб да видим една малка кокетка, но днес вече си мъжка майка, какво се промени и какво е чувството да имаш възможност да създадеш един достоен мъж? 

D: Силвия, много си мила, няма да можеш да ме изгониш от блога ти, ако продължаваш така ;) На въпроса – нямам представа :) В момента се радвам на едно пухкаво, усмихнато и спокойно бебе и не го приемам като „мъж“. Но ако има нещо, което ме вдъхновява и води във възпитанието на децата ми, мога да кажа, че е много добре синтезирано и формулирано в поемата на Ръдиард Киплинг „Ако“.

SL: Според теб има ли скрита война във влог средите - за повече аудитория, повече PR пратки и т.н. или вярваш, че всичко е толкова розово, колкото го виждаме от малките екрани?
D: Както се казва – красотата е в очите на гледащия (грозотата също). За мен война няма, дори бих казала, че до момента познанствата ми в блог/влог средите винаги са били с много позитивен заряд. Срещнах истински приятели и хора, от които има какво да науча и с какво да ме обогатят. Разбира се, едва ли всичко е розово, но не мисля, че при нас има такава драма, каквато наблюдаваме при американските влогъри и слава Богу.

SL: Има ли хора от обкражението ти, които не разбират какво е хобито ти и осъждат колекционерският му характер, недоумявайки на кого са нужни 25 червила в телесен нюанс? :)
D: ха-ха-ха да! Разбира се, че има, но в интерес на истината, често това са същите хора, които ми звънят от дрогерията или аптеката, в пристъп на тиха паника, защото не могат да си изберат подходящия крем или фон дьо тен. ;)

SL: Кои са задължителните 5 неща, които взимаш със себе си, когато пътуваш?
D: Защо ми го причиняваш?! ;) От гримовете това е фон дьо тен, продукт за вежди, спирала, червило и бронзираща пудра. От бялата козметика мога да ги сведа и до по-малко – държа на добър продукт за сваляне на грим и почистване на кожата, задължително ексфолиращ тоник и добър хидратиращ серум/крем.

SL: Всички знаем, че продукта без който не можеш е молива за вежди, но ако трябва да избереш един единствен, кой би бил той?
D: Всъщност, напоследък моливът за вежди отстъпи пред помадата за вежди на Nabla. Обожавам я и ако трябва да нося един-единствен грим продукт, той би бил именно тази помада.

SL: Коя е любимата ти палитра сенки от личната ти колекция и защо?
D: Нееее, не ми го причинявай... Много ми е трудно да избера, защото понякога съм в настроение за блясък, понякога – за матов грим. Обикновено нося топли тонове, но пък има дни, в които си умирам за нещо тоуп и все пак, ако трябва да избера една – единствена, може би ще се спра на Tarteist Pro на Tarte.

SL: Ако можеше да се подпишеш под един единствен продукт по твой избор независимо на кой бранд, кой продукт би избрала?
D: Вероятно ще е Glow Tonic на Pixi, защото не мога без него и съм изхабила неясно голям брой опаковки до момента.

SL: Вярваш ли в Господ и всевишни сили?
D: Не.

SL: Как изглежда българката днес в твоите очи?
D: Хора всякакви, българки също. Щастлива съм, че има страшно много четящи, знаещи, мислещи и активни жени на всякаква възраст. Ограничени хора е имало и винаги ще има. За жалост, тяхна отличителна характеристика е, че са особено шумни и силно забележими. Но нека не им позволяваме да заглушават смисленото и позитивното, което се случва.

SL: Кой е най-прехваленият бранд според теб в световен мащаб за декоративна козметика?
D: Хм... Трудно ми е да назова конкретно име, защото повечето марки имат и сполучливи, и некачествени продукти, но може би дизайнерските марки са тези, които често твърде много залагат на име, вместо на иновативност и високо качество.

SL: Ти си почитател на корейската козметика. В България все още хора не правят разлика в в корейска и китайска, като под китайска визирам евтина и опасна, какво би казала на тези хора?
D: Мога да им кажа само едно нещо – марката няма абсолютно никакво значение! Да ползвате продукт с неясен произход и съдържание, върху който някой е отпечатал името на известна марка, няма да ви донесе нито повече уважение, нито повече интерес от страна на околните. Вярвам, че на никого не му пука вие с какви сенки сте се гримирали вкъщи. Това, което има значение обаче, е да сте здрави, така че по-добре червило за 5лв на утвърдена марка, закупено от магазин, който застава с името си, вместо такова, което ще стои добре в Instagram, но може да ви докара алергия или друг здравословен проблем за цял живот.

SL: Кой е любимият ти продукт от бялата козметика?
D: Тъй като вече включих тоника на Pixi, мога да кажа най-общо, че обожавам маски за лице – почистващи, хидратиращи, стягащи, озаряващи, маска ли е – дай я насам :)

SL: Деси, пожелай нещо на нашите прекрасни читатели :) 
D: Желая им да се обичат!



Това е мили мой! Толкова я обичам тази Деси :))) Смях се със сълзи на някой от отговорите, други ме накараха да се замисля, а от снимките и лъха такава хармония, че си я пожелах! Благодаря ти!

Честно да си призная, когато подготвях линковете към социалните мрежи на Деси се замислих, че ще са излишни... кой не познава Деси!? И все пак, ако сте допуснали тази грешка можете да я поправите като последвате блога и канала на Деси в социалните мрежи :

Instgram : https://www.instagram.com/dessytalks/
Facebook : https://www.facebook.com/dessytalks/
BLOG : https://dessytalks.com/
YOUTUBE: https://www.youtube.com/channel/UCJlhjfJbrTn8QnPDY29P5Vw


Поздрави,
Silviya Love


За мен е изключително важна обратната връзка от Вас, защото бих желала в блога да има комуникация, за това не се колебайте да се свържете с мен посредством профилите в социалните мрежи и не забравяйте да се абонирате за да мога да Ви информирам за новите публикации.



За връзка с мен : 
E-mail : silviyallove@gmail.com
Instagram : @sissyllove
Facebook : @silviyaloveblog

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Essence ADVENT CALENDAR 2018

Здравейте, момичета!        Категорично адвент календарите са ТОП тренд тази есен и ни подготвят усилено за предстоящите зимни празници. ...