сряда, 21 февруари 2018 г.

Review: Rodial Dragon's Blood Lip Mask ( любимата маска за устни на Ким Кардашян / Kim Kardashian )

                                                  

Здравейте, приятели!
         Ако следите като мен бюти средите, няма как да сте пропуснали този продукт. Навсякъде из мрежата плъзнаха снимки, ревюта, препоръки и хвалби за любимата маска за устни на Ким Кардашян - Rodial Dragon's Blood Lip Mask ... е как да пропусна? Аз като едно типично "маркетингово" чедо рядко вярвам на реклама - старомодна съм :) Ръка да пипне, око да види! 

   
  Маската се предлага в кутии по 1 ( 17 лв. ) , 3 ( 40 лв. )и 8 бройки ( 104 лв. ), като за разлика от маските на Lu Lu Lun всяко падче е опаковано отделно в стандартно саше за еднократна употреба. Маските обещават да Ви помогнат да се сдобиете с перфектните устни - дълбоко хидратирани и сочни. Обогатени са с кръв от Дракон, което колкото и приключенско да звучи всъщност е дърво, но поне дърво с множество лечебни свойства и хиалуронова киселина. Маската има антибактериално и забележете успокояващо действие предпазващо от зачервявания и раздразнения - това ще Ви го напомня малко по-надолу.

           Прежалих 17 лв. и се сдобих с маската за устни като лакомията ми надделя и си взех от същата линия и маска за очният контур ( мнението ми е еднакво и за двете за това го споменавам) и нямах търпение да я пробвам и да направи чудеса с устните ми, които в следствие на добра грижа изглеждат и се чувстват доста прилично. 
       
Първото ми впечатление от самото саше беше, колко много серум има, при самото отваряне на сашето ( без да вадя маската ) то се разстече и започна да изригва серум. НО няма страшно знаете, че аз редовно хидратирам дома си с разни маски. 

               
След като извадих маската останах много разочарована от самият пад на тези био-целулулозни попълващи маски - беше типичната материя на шийт маска и е огромен, може да обхване половината ми лице. Аз лично за маска за устни предпочитам по скоро силиконов - гелообразен тип пад, който предварително да сложа за няколко минути в хладилника. 
        Поставих маската и не мога да Ви спестя всички подробности - изключително лигава и хлъзгава, когато я сложите има лек изтудяващ ефект, мен лично започна да ме щипе, едновременно с това си сложих и тази под очите и ефекта беше така все едно сте взели люта чушка, но не коя да е люта чушка, а някоя мадама от сорта Каролина Рийпър и старателно сте намазали околоочната си зона и устните си, барабар с зоната около тях. На границата с нетърпимото е, но нали ще ставаме красиви седиш и търпиш. С маските се престоява около 10-15 минути, аз нямах търпение да я махна на 15-тата минута, защото това парене и щипане понамали силата си след 5-тата минута, но не изчезна.


 След като свалих маската устните ми изглеждаха така все едно съм използвала някой от вакумните уголемители и беше силно зачервена, но и хидратирана доста добре в интерес на истината поне на първо пипане изглеждаше много мекичка. Възпалението утихна след около 2 часа, направих си маската към 22:00 часа, легнах си и се събудих със нацепени и болящи устни.

на сутринта след маската
Веднага след маската
          За мен тази маска е най-голямото ми разочарование в тази категория. Дори и да изключа цялото преживяване по време на самата процедура, да се абстрахирам - това е маска, която първо предпазва от зачервявания и раздразнения, което както видяхме не е точно така, даже ми докара такива и второ е хидратираща, ако 6 часа след употребата й устните ми са по-зле отколкото преди нея за мен тази маска е категорично пълно разочарование и не бих я препоръчала! Няколко дни след това си мислех "Ми може моята да е дефектна..."? Може ли? Благодаря ти, Ким Кардашян! :D

         Момичета, ако искате хубави устни без да експериментирате преди важни събития за Вас или просто искате сигурни резултати, мога да Ви препоръчам следното - ексфолиране и хидратация :) Всяка една от нас може да си направи сама скраб за устни с подръчни материали в сосбтвенатата си кухня. Аз най-често си правя този: захар, зехтин/кокосово масло, мед, канела - обърквате хубаво, след това ексфолирате устните, слагате един дълбоко подхранващ балсам за устни и сте готови! :)




Поздрави,
Silviya LLove

За мен е изключително важна обратната връзка от Вас, защото бих желала в блога да има комуникация, за това не се колебайте да се свържете с мен посредством профилите в социалните мрежи и не забравяйте да се абонирате за да мога да Ви информирам за новите публикации.



За връзка с мен : 
E-mail : silviyallove@gmail.com
Instagram : @sissyllove

Facebook : @silviyaloveblog
            

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Essence ADVENT CALENDAR 2018

Здравейте, момичета!        Категорично адвент календарите са ТОП тренд тази есен и ни подготвят усилено за предстоящите зимни празници. ...