понеделник, 26 февруари 2018 г.

Review: Loreal Paris Paradise Extatic vs. Too Faced Better Than Sex

Здравейте приятели,
        днес е деня в който заедно с Вас ще предизвикаме два от гигантите в световен мащаб и ще Ви споделя моето мнение за тях. Тествах спиралата на L'oreal и спирала на Too Faced в продължение на три месеца и съм готова вече с крайната си оценка. Първо ще разгледаме двете спирали поотделно и след това ще ги съпоставим. 
     Естествените ми мигли са сравнително тънки, къси, прави и за разкош - изключително светли спрямо естественият цвят на косата ми, това, което търся и изисквам от спиралата, която използвам е да прави миглите насително черни, да придава поне двоен обем и дължина, да прави хубава извивка, като цяло търся ефекта на изкуствените мигли. Без да преувеличавам, но една спирала променя коренно излъчването ми. Дългогодишният златен медал при мен се държеше от Estee Lauder Sumptuous Extreme Lash Multiplaying Volime и реално тя ми е ориантир в "добра" и "лоша" спирала. 
       Преди да започнем нека да изясним едно важно нещо. И двете спирали получих през м. Септември 2016 г., спирала на Loreal ми я прати сестра ми веднага след като излезе на английският пазар, а спиралата на Too Faced получих като подарък от моята прекрасна приятелка Милена. Изяснявам това, за да знаете, че не съм купувала спиралите лично, за тази на Loreal съм сигурна и за 2-те бройки, които изхабих, че са от Англия и закупих една от България, за спиралата на Too Faced не съм сигурна дали е закупувана от Англия или България, имаше доста спекулации относно качеството на спиралите в България, че изсъхват по-бързо от нормалното и т.н, за това ще споделя мнение по този въпрос само за спиралата на Loreal.

      Нека да започваме :) Да си призная, никога не съм била съблазнена от спиралата на Too Faced, но след като видях представянето на Lash Paradise от Тати, започнах да обикалям като лъв в клетка с опити да се сдобия с нея и в момента в който и двете ми паднаха в ръчичките си беше неизбежен сблъсък :D
Първи тест 09/2016 г. - ляво Loreal - дясно Too Faced

       Двете спирали имат сходна визия, но не бих казала, че са тотални копия, ако говорим обаче само за първоначален ефект 99% съвпадение. Спиралата на Loreal Paris Paradise Extatic ( в европейската си версия ) е в цвят розово злато клонящо към бронз поне според мен, доста по финна е като размер, от друга страна Too Faced Better Than Sex е доста по-луксозно изглеждаща, изцяло розова е и метална, което я прави доста тежка за спирала и понякога ми е неудобно при поставяне ( а зимата е студена :D ) . Едно от ключовите според мен неща при двете спирали са четките. И двете не са силиконови, имат сходна форма, но четката на Too Faced Better Than Sex е по-голяма, с по-ясно изразена форма на пясъчен часовник и ако имате малки оченца като мен, това няма да Ви хареса особенно. 
Loreal Paris Paradise Extatic
    И двете спирали имат наситено черен и сравнително гъст туш, който гарантира една доста прилична плътност на миглите и категоричен черен цвят. Правят страхотна извивка на миглите, дължината отново е отлична, като и двете спирали за съжаление поради спецификата на формулата правят леко спластени миглите, като спиралата на Too Faced Better Than Sex в този случай е по-добра, защото този ефект е по-леко изразен при нея. Аз лично бих Ви посъветвала да отнемате малка част от продукта на четката ( леко да я изчиствате в гърлото на "тубичката" ) за да може максимално да избегнете спластяването.
тук можете да видите реално как Too Faced Better Than Sex
не е спластила миглите за сметка на Loreal Paris Paradise Extatic

    До тук и двете спирали са впечатляващи, но нека продължим вече имаме наситено черни, добре извити, обемни и дълги мигли, но как се държат те през деня е въпроса :) Както знаете аз поставям грима си доста рано сутринта около 07:00 и го премахвам не по-рано от 21:00 часа, което са 14 часа в които без да преувеличавам миглите ми изглеждат като току що направени. Обожавам ефекта и на двете спирали, НО ( :) ) имам няколко проблема с тях, които ме карат да се замислям дали отново ги искам в колекцията си. 
Край на тест деня 22:30, миглите все още изглеждат прекрасно. 


           Първото нещо, което смятам, че е доста важно е цената им. Loreal предлагат спиралата на приблизителна +- цена 25 лв. в дрогерията, а Too Faced може да закупите за 50-60 лв., като и двете спирали имат срок на годност 6 месеца - и двете не успяват да го спазят. Спиралата на Loreal става неизползваема около третият месец, като тогава започва да се разваля и да променя миризмата си, а още на вторият месец става доста гъста и спластява миглите още повече, при Too Faced не виждам промяна в аромата, но също се сгъстява и реално не вади хубаво туш на четката, което също променя нейните качества след третият месец, но ако сравянваме то Too Faced има по-дълъг живот. 

         Второто ключово нещо за мен е това дали спиралата се рони и тук може би ще шокирам доста хора, но при мен на моите очи от първото нанасяне на спиралата на Too Faced до края на деня заприличвам на панда. Специфичното е, че миглите ми не губят форма, изглеждат прекрасно, но под очите ми има страшно много паднали частички, което при Loreal го няма като ефект. Говорила съм си с момичета, които се заклеват в спиралата на Too Faced и те споделят, че никога не са имали проблем, но аз не зависимо от техниката на поставяне не успях да се спася от това ронено, което е адски дразнещо.
           Третият фактор, който може би по-лесно се преглъща спрямо ефекта е това, че и двете спирали се свалят изключително трудно, като тук дори не говорим за отчаяни опити за сваляне с мицеларна вода, говорим за маслено почистване, като преди това сме почистили очите с дегримьор и пак има остатъци от туша.

           В заключение на тази битка мога да кажа, че спиралите са доста идентични като ефект, но може би бих избрала Loreal Paris Paradise Extatic от двете. По-бюджетна е, няма ронене и ефекта е 99% същият. Кажете ми Вие пробвали ли сте тези две спирали? Какво е мнението Ви за тях? Харесвате ли ги? Коя е любимата Ви спирала?

Поздрави,
Silviya Love


За мен е изключително важна обратната връзка от Вас, защото бих желала в блога да има комуникация, за това не се колебайте да се свържете с мен посредством профилите в социалните мрежи и не забравяйте да се абонирате за да мога да Ви информирам за новите публикации.



За връзка с мен : 
E-mail : silviyallove@gmail.com
Instagram : @sissyllove
Facebook : @silviyaloveblog

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Essence ADVENT CALENDAR 2018

Здравейте, момичета!        Категорично адвент календарите са ТОП тренд тази есен и ни подготвят усилено за предстоящите зимни празници. ...