петък, 10 август 2018 г.

REVIEW : Estée Lauder - Rouge à Lèvres 270

Здравейте, момичета!

       
Ако съществува любов от пръв поглед, то със сигурност това за мен е Estée Lauder. Първият ми досег до марката беше преди около десетина години с техните спирали. Днес обаче ще Ви разкажа за най-новото попълнение в колекцията ми от марката, а именно червилото  Rouge à Lèvres 270 от серията  Pure Color Envy.
        На скоро Ви споделих, че лятото ми носи настроение за по-сочни устни и всичките ми матови червила тихо страдат в шкафа заменени от хидратиращи и бляскави цветове! 270 е бляскав, сочен и красив малинов цвят. На устните дава именно онзи "juicy" ефект, а красивата му златна опаковка дава усещане за лукс и класа. Червилото е в стандартна гилза. формулата му е силно хидратираща, кремообразна и даже бих казала балсаместа, като придава лека обем и голяма доза сочност на устните. Самият продукт е изключително лек и не се усеща, когато се постави, няма лепкащо неприятно усещане и не се разтича, което го прави наистина отлично! 
     
Самият цвят позволява наслояване и придобиване на различен ефект от лек цвят до наситено малинови устни. Нанася се гладко и не подчертава сухи участъци, ако имате такива. Изтрива се равномерно и не оставя оцветяване по самите устни, което за мен лично е прекрасно, защото не изисква след това да ексфолираме устните си за да премахнем оцветяването, като предвид това, че не е матово и дълготрайно червило бих препоръчала да попълните устните леко с молив, ако Ви очаква динамичен ден и искате червилото да се задържи по-дълго на устните Ви, особенно ако пиете, хапвате, пушите и т.н.
           Бих препоръчала на всеки, който си търси красив цвят с хидратираща формула от малко по-високият клас да се огледа за това малко бижу, като много често можете да откриете прекрасни промоции в бутиците предлагащи Estée Lauder и да си го закупите на чудесна цена.


Carpe Diem,
Silviya Love


За мен е изключително важна обратната връзка от Вас, защото бих желала в блога да има комуникация, за това не се колебайте да се свържете с мен посредством профилите в социалните мрежи и не забравяйте да се абонирате за да мога да Ви информирам за новите публикации.



За връзка с мен : 
E-mail : silviyallove@gmail.com
Instagram : @sissyllove
Facebook : @silviyaloveblog

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Essence ADVENT CALENDAR 2018

Здравейте, момичета!        Категорично адвент календарите са ТОП тренд тази есен и ни подготвят усилено за предстоящите зимни празници. ...