вторник, 5 април 2016 г.

PINKS BEAUTY BOX МАРТ 2016 - първи впечатления!

Здравейте, приятели!

Казвам се Силвия и съм от гр. София. От доста време съм запалена по блогърското и влогърско общество и осъзнах, че имам много какво да кажа, за това и реших да създам мой собствен блог. Надявам се времето тук да да бъде приятно и полезно за Вас!

За първа своя публикация реших да Ви направя представяне на  :


PINKS BEAUTY BOX МАРТ 2016

Масло за тяло ванилия на Beauty Formula оригинален размер 
Мостра на Avene на лек хидриращ крем 2 мл.
Ами това е приятели, в мартенската кутия на Pinks, аз лично съм доволна, може би с две малки изключения, състава на маслото и прекаленото присъствие на Avene в Пинкс кутиите, направо имам чувството, че си поръчвам Avene beauty box :) Дано да вложат малко разнообразие в следващите месеци!

Въпреки огромното закъснение на кутията и смесените чувства, която тя остави в повечето хора, за мен кутията беше наистина хубава.


Така изглежда и самата кутия, в нея можете да намерите следните продукти :


* Маслото има хубава текстура, дълготраен аромат, попива бързо и не отежнява на кожата, това, което мен искренно ме притеснява е състава, наистина ужасен състав. 


Хайлайтър на AURA Cosmetics Kosovë много се зарадвах на този продукт, защото се говори постоянно за Aura и имах желание да я пробвам, цвета е неутрален, златист с дребни частици, не е силно пигментиран на първа проба.
За него мисля, да Ви направя подробно ревю, за това ще огранича мнението си до тук :)

Мицеларен разствор на Avene в travel size 25ml, радвам се, че е в такъв размер, защото си търсех мини за пътуване и дамската чанта и идва точно на време.  Все още не съм използвала продукта и нямам честно казано впечатления.

Travel size на Avene Reflexe Solarie SPF 50+ - 5 ml. - това е нещо за което се зарадвах, размера е перфектен за чанта, като действие не съм го пробвала, но идва точно на време с тези хубави температури навън. Изпробвах го последните 2-3 дни и ми  е доста приятен, не тежи, мирише толкова лятно и свежо, че част от мен иска да е на морето :))

В моята този месец има сух лак педикюр дизайнерски принт от Incoco - Нямам много доверие на подобен тип продукти, но ще се пробва какво да се прави хах. Смятам да Ви направя подробно ревю и тогава ще дам впечатления, като цяло е интересен продукт за мен!

Carpe Diem,
Silviya Love
smile emoticon. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Essence ADVENT CALENDAR 2018

Здравейте, момичета!        Категорично адвент календарите са ТОП тренд тази есен и ни подготвят усилено за предстоящите зимни празници. ...